Onze vrouwenclub Lions Club Bilthoven 2000 is opgericht op 20 februari 2002 en heeft als sponsorclub de mannenclub Lions Club De Bilt Bilthoven. De officiële toelating tot de Lions-organisatie heeft plaats gevonden tijdens de zogenaamde charter night op 20 april 2002. Op dit moment telt onze club 24 enthousiaste leden.
Onze Lionsclub is een actieve organisatie binnen de Bilthovense gemeenschap en heeft de afgelopen jaren daaraan een positieve bijdrage geleverd.

Ons motto als Lionsclub is natuurlijk “We serve”. En dan “We serve” met een vrouwelijke touch, net even anders.
“We serve” doen wij door geld in te zamelen voor onze goede doelen met verschillende acties én door de handen uit de mouwen te steken voor anderen. Wij richten ons met onze acties vooral op kinderen, ouderen en minderbedeelden, het liefst binnen onze eigen regio.
Lions Club Bilthoven 2000 is een club van vrouwen die in vriendschap, met veel plezier en
gezelligheid en met belangstelling voor cultuur en maatschappij goede dingen doen voor de samenleving.
Betrokken.....